Zeleninové placičky

Vařím na páře nebo v papinově hrnci. Jídlo si ponechá tak více výživných látek. Vaření nad párou má také výhodu, že se odpařují toxiny, chemikálie a škodliviny, pokud nevaříte v Bio kvalitě. A na ohni. Jídlo, poteviny, zelenina vařená na ohni má energetiku ohně při trávení. Je mnohonásobně energeticky lépe ztravitelné, oheň je element trávení(agni). Kdo je citlivý pozná i chuťový rozdíl a rozhodně energetický rozdíl.

 

 

 

 

 

 

Zeleninu napařenou, měkou rozmačkáte, nebo rozmixujete. Osolíte. V zimě přidáte mletý koriandr, kurkumi, špetku drceného kmínu nebo koření Mahá nebo Rása.

 

 

 

 

 

 

 

Udělate takové těsto v míse.

Přidáte žitné klíčky, nebo já mám raději žitné nebo ovesné vločky, necháme je rozmočit v rozmačkané hmotě, aby změkla a spojila se z hmotou.

 

 

 

Vytvaruji karbanátky obalím v kukuřičné strouhance nebo je nechám jen tak pokapu olivovým olejem, vložím do předehřáté trouby na pečícím papíru a peču 5 min z každé strany nebo do té doby dokud nechytnou pěknou barvu.

 

 

 

 

Podávám s bramborem, pokud chcete ve slupce tak v bio brambory, nebo vřele doporučuji při detoxikaci batáty nejlepší alternativa červené brambory.

Můžete si k tomu dát salát ledový s olivovým olejem, nikdy ne bez oleje(špatně se syrové saláty i zelenina bez oleje tráví), nebo si podusíte na páře se zeleninou plátky červené řepy.

Pokud potřebujete dip dejte si místo tučné majonézy trochu sojanézy nebo trochu zakysané smetany, pokud nejste vegani.

Uvádím vždy  jídla, která mohou být pro všechny tipy, konstituce člověka.

Dole na stránce je fotogalerie, klikněte na obrázek a zobrází se vám celá galerie  zvětšených fotografii s jídlem.

Přeji vám dobrou chuť.

 

2017-08-03T10:39:22+00:00Červen 8th, 2017|RECEPTY|

Napsat komentář